👬<- my boys

Lycka med februari. Vaknar upp hos Amanda dĂ€r Tess ocksĂ„ var. Idag fĂ„r vi Ă€ta!! Pancake house i town med Amanda, Tess och en ny tjej Sandra som vi trĂ€ffade förra söndagen. Myspys förutom att stĂ€llet var packat med folk som alltid pĂ„ helgen. VĂ€ntade i mer Ă€n en halvtimma för bord... MĂ„r illa efter 1,5 pannkakor, vi fick FYRA var! Precis som det ska vara i USA. Lite Ă„ngest att lĂ€mna tjejerna mitt pĂ„ dagen för att dra Ă„ jobba i tvĂ„ timmar. Är hemma strax innan 1 och vid 1 stormar M och D in i huset. "ELIN!!" Skriker D och kastar sig över mig och ger mig en kram, gosen! (Det Ă€r 12 Ă„ringen!!) vi gĂ„r ner i kĂ€llaren för att leka med lego och dĂ„ sĂ€ger han "give me a hug, you're a great au pair" 😍.
Nu blir dessa tvÄ timmar inte sÄ jobbiga! Ska ta M till hans basketbollmatch som jag och D ska kolla pÄ. Adios amigos.





Kommentarer till detta inlÀgg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihÄg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!