Arga leken

När barn tror de vet bäst... Kokade ägg åt E och när äggsaken visar soft säger hon att de är klara. Försöker förklara för henne att hon ska ha hårdkokta för att ha dem på sin macka. Det är okej Elin de är klara. Nej. Jo. Nej. *slag* japp, hon blir lite arg så då slåss hon. Stirrar på henne och hon stirrar tillbaka, arga leken har börjat. (Inget mig emot för då försöker hon iaf inte stänga av spisen). Till slut get hon upp och frågar sin mamma, som såklart varar att ägget ska vara hårdkokt så hon får vänta lite. Ha-ha. Älskar sånna underbara mornar... 
Fick veta att jag måste jobba lördag morgon, och jag som faktiskt för en gång skull hade planer på att dra in tim NYC på fredagskvällen…BLIR SÅ JÄVLA IRRITERAD. Plus att jag kommer jobba kvällen med så där är ju den lördagen förstörd. 
Idag är jag även uppsatt på en grej i skolan så mellan 12-12.45 måste jag vara där... KUL. Hela dagen blir förstörd. Så jävla trött å arg å irriterad idag att jag vara vill gråta. 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: shnoooo

chin up homie, detta betyder att morgondagen bara kan bli bättre :D

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️ åh saknar diiiiig
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-27 @ 16:15:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!