Bra morgon đŸ‡ș🇾

Vaknade vid 8 vilket kĂ€ndes sĂ„dĂ€r nĂ€r klockan skulle ringa vid 10. Kunde inte somna om sĂ„ slog pĂ„ lapisen, till min stora lycka funkar swefilmer för mig igen och jag kan nu se Äkta mĂ€nniskor!! Glad! Skypade med saknade Cecilie som har det jĂ€ttebra i Danmark, skönt att veta❀
Mamma och pappa har landat i Miami och om en vecka fĂ„r jag trĂ€ffa dem😍 taggar sĂ„ mycket lite mer new york och lite "turist", blir helt annat att strosa omkring i NYC med folk som Ă€r hĂ€r pĂ„ besök Ă€n med au pair vĂ€nnerna. 
Snart kommer Tess och hÀmtar upp mig, vi ska till Bergen Mall, taggad!!
LĂ€ste Ă€ven igenom boken som jag fick av mina fina vĂ€nner innan jag Ă„kte, alltsĂ„ fan vad jag saknar er!! Blev bĂ„de glad och ledsen 💕



Kommentarer till detta inlÀgg:
Postat av: Pia

❀❀❀❀

2014-02-08 @ 20:55:37

Kommentera:

Namn:
Kom ihÄg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!