CRUNCH

Kommer till gymmet och får andra komplimangen om mina skor, älskar hur människor är i detta land. Idag blev det löpband och styrkeövningar som armhävningar och squats. 
Efter några veckor på gymmet ser jag nu vilka som är mina träningskompisar (läs gymmar när jag gymmar) ; 
En tant vars läppar verkar ha fastnat i ett leende.
En kines som är så fashion att det känns som modevecka varje gång han traskar in på gymmet. 
En man som gör JÄTTEROLIGA miner när han tar i (måste kolla bort för att inte skratta)
2 tyska au pairer som antagligen inte vet  att jag är appe jag med. 
En mamma som lämnar sina 2 ungar i lekrummet och tränar stenhårt tills svetten rinner som the niagra falls, (hon e grym)
En kille som ALLTID har samma kläder (ser han där varje dag, alltså köp en till tröja snälla)
En kille som är jude, hur vet jag det? Han har sin lilla judemössa (kippa) på sig. 
En kille som tränar i sånna tåskor jag vill ha och en kille som tränar i ett linne som är ca 4 storlekar för liten. 

Idag såg jag frästen nått som jag inte sett förut; man kan kolla på sina barn i lekrummet från tv apparaterna på gymmet, en mamma (antagligen en överbeskyddande sådan) tränade samtidigt som hon kollade på sina barn på skärmen... Hm. 
Nu blir det en dush sedan ska jag göra min fantastiskt goda smoothie😍



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

Hahahaha ofta du kom ihåg alla :P

Svar: Ja hänger där så ofta :)))
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-26 @ 21:48:33
Postat av: Pia

Flitig du är på gymmet! Duktigt!

Svar: 😘
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-26 @ 22:04:02

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!