E om 5:2

Idag fixade jag och E små alla hjärtans dags påsar, hon ska ge dem till alla i sin klass, och hon kommer få nått från alla i sin klass... Galet va allt firas här!

I januari när vi bakat har E frågat varför jag inte äter kakan, så har jag sagt att jag inte äter nått sött i januari. Idag ville hon ge mig en super bowl cupcake,
 "E you know i dont eat that stuff" 
"Yes you do, after February first you eat" 
"Yeah but today is my special dy you know" 
"Oh yeah, so eat it tomorrow!" 
Es vän frågar vadå speciel dag? Säger vad det är. 
"Why does she do that?" 
"So she doesn't get FAT!" 
Bra där att lilla E håller stenkoll på mig! 
Min och Amandas plan för hur vi inte ska bli USAfeta: träna (så ofta vädret tillåter eller 5 gånger i veckan), äta bra och nyttigt under arbetsveckan + söndag, sötsaker efter middag på fredagen och lördag är veckans frikort. 


Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Tess

Du är så himla duktig med 5:2 och all träning <3 Puss

Svar: Tack du med med VV och träning ❤️ puss finaste
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-04 @ 03:41:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!