Februari

Sådär ja. Lördagen som vi längtat efter så länge är över. Både jag och Amanda var 100% bestämda på att en dag i veckan räcker. Men mumma va mycket gott vi åt. 
Efter att jag jobbade mitt på dagen (Max lag vann sin basketmatch!) så åkte jag tillbaka till Amanda, vi och Tess åkte till Bergen town mall, ligger lite längre bort än garden, med så sjukt många grymma affärer, måste dit snart igen!!
Köpte en väska från Steve Madden. Bild kan jag lägga upp sen! 
På hemvägen stannade vi på stop and shop och köpte Cola och lite godis. Sedan körde vi förbi en pizzeria oh sedan åkte vi hem och kollade på melo samtidigt som vi åt. Så mysigt❤️Ni som känner mig vet ju att det enda som skulle kunna gjort det ännu lite bättre är om det hade varit Eurovision 😜
Vi blev till våran besvikelse väldigt mätta och jag bakade en kaka som vi inte ens smakade på, massa godis blev över och vi åt aldrig froyo eller cupcakes som vi så länge drömt om… nästa lördag😍

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

Haha äntligen skräpmat igen! Var det gott? :P

Svar: Ja!! Pizzan va gudomlig
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-03 @ 17:17:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!