Friday again 😍

Bakat rymdkakor med Eli för hon har haft space month. 

Körde M till Ramsey och pĂ„ vĂ€gen hem ser man skylinen av new york, drööööm.  LĂ€ngtar sĂ„ tills sommaren, picknick i central park, utekvĂ€llar och soliga dagar i NYC. 
Till stop and shop och köpte 17st 2 l drickor, Cola, Sprite, root beer. SĂ„g lite galen ut kan jag sĂ€ga. SĂ„ var det en söt kille i kassan FÖR FÖRSTA GÅNGEN. Drickorna Ă€r till super bowl som sker pĂ„ söndag, familjen ska ha fĂ€zt!

Nu Àr jag hos Amanda, snart kommer Tess. Vi ska kolla bio ikvÀll. Asmyyyys! PÄ Amc pÄ garden spelas filmen sÄ ska dit lite tidigare, vill köpa en nu vattenflaska för jag tappade min idag sÄ den gick sönder(?) hur lyckas man.
Om cirka 4 timmar Ă€r sockerfria mĂ„naden slut 😍 sĂ„hĂ€r taggad Ă€r jag och Amanda:  





Kommentarer till detta inlÀgg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihÄg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!