Happy

Nu ska jag åka till NYC med vpappa som ska jobba, (stackare han börjar jobba lördagar nu med) han släpper av mig nånstans på Manhattan och sedan ska jag traska till hotellet där mamma och pappa är!!! Idag är det exakt 7 månader sedan jag sa hejdå til dem, ska bli så mysigt med lite new york tid med dem!! 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Malin

❤Ha det nu så jättemysigt med Pia och Pappa❤. Vad ska ni ut på för äventyr? Blir det nga svindlande höjder? Kram och hälsa 😘

Svar: Vet inte om vi lyckas få med mamma på höga höjder! Kram 😍
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-15 @ 19:44:47
Postat av: Matilda

Åhhhh väntar spänt på fler uppdateringar!

Svar: 👌👌
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-16 @ 10:27:54

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!