Hejdå för 5,5 månader 💕😭

Vid 2.30 åkte jag in med vmamma, M och E till NYC. Vpappa och D var redan inne. De skulle hitta på nått i the city så jag mötte upp mamma och pappa, vi gick runt lite och sedan hamnade vi på The Iron Bar på 8th Ave.
Wiho, det går bra i hockeyn!

Vi gick sedan till en Frozen yoghurtbar, mys. Sedan va vi hejdå och jag åkte hem med vfamiljen igen. Nu ska jag sova, ska bli skönt.

Fick detta av mamma och pappa, gillar att jag haft Sverigebesök i omgångar så jag får lite åt gången. Nu blir det dock inga mer😭




Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Kommer gärna en gång till❗️❤️

Svar: Ja ❤️❤️❤️❤️
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-22 @ 14:51:00

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!