IT'S FRIDAY

Fredagar♥Helger♥Ledighet
SKÖNT! Blir inget crunchande idag då jag haft ont i halsen hela natten, tror dock inte det är en förkylning på g utan att min kropp bara är trött. Om jag mår bättre om några timmar blir det kanske lite wii fit eller hoppa hopprepet som jag köpt! 
Ska handla lite idag med, paniken börjar komma hos min vmamma då det kanske är snöstorm här på måndag, min panik är beyond skrivbar. 
Ska om ca 30 äta en frukost med vsensk müsli som mamma och pappa tog med hit, huuur najs. Först ska jag städa och tvätta. Hoppas ni alla får en bra helg, kramis!!

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Kramis!

Svar: 😘
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-28 @ 17:14:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!