Less

Är så less på snön och kylan nu, ska troligen få mer på torsdag, WHO NEEDS IT? Pallar inte, vill ha vår! 
Just nu dricker jag te och kollar OSsnack. Ska till en av Hs vänner och hälsa på hennes son, kan bli så att jag jobbar lite för henne nån gång om hon får det tajt, i så fall är det mitt på dagen så tar inte från mitt jobb här. 
Snälla försvinn



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Linnéa

Hej Elin! Jag ska åka som au pair till New Jersey den 23:e juni i år och jag undrar hur det funkar med körkort? Behöver man ta ett extra körkort (utöver det internationella) där? Läste det någonstans.. Gillar verkligen din blogg :)

Svar: Hejsan! Åh va kul att du ska bli au pair!!
Egentligen borde man ta ett körkort här med, vissa familjer kräver det pga deras försäkringar andra (som min) skiter i det. Min area director tjatade lite i början men har slutar nu haha.
Ångrar att jag inte tog det i början, kostar bara 25 dollar och man behöver bara göra frågor och inte nån uppkörning, var för lat! Haha
Tack för att du gillar och läser bloggen! Om du har fler frågor så hör av dig igen :D
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-11 @ 17:54:54
Postat av: Linnéa

Va bra, då vet jag! Ville bara veta hur det var innan jag åker. Då ska jag prata med min familj för de visste inte heller hur det funkade (jag är deras första au pair). Kanske är lika bra att ta körkortet då :) Tack för snabbt svar!

Svar: Åh kul att vara första au pairen!! Varsegod :)
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-12 @ 03:06:58

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!