Otursdag

Pojken jag kanske ska passa var ett riktigt charmtroll på 18 månader, så det va bra!
Väl på gymmet tar jag upp allt ur min tygpåse, nyckellåset trillar ur och landar RÄTT PÅ TELEFONHELVETET så skärmen  SPRICKER, YEEEEESSSSSSS FAN PRECIS VA MAN BEHÖVDE EN TRÅKIG TISDAG JARÅÅÅ. 
På gymmet är jag bara irriterad så halverar träningstiden, drar till garden där jag lämnar in telefonen, killen säger att den är klart om 35 min, positivt överraskad. Kollar runt i mallen, allt är STÄNGT! Nått med vattenledningarna har gått snett. Stoppar ner handen i fickan och SKÄR mig på en bit av skärmen som landat i fickan. Vill dö. Ringer Amanda för support, stackars dig💕
Ska gå in i mallen igen och då kommer man fan inte in igen, haggan till vakt vägrar släppa in mig. Åker hem, duschar, äter och drar till wells fargo för att sätta in pengar på banken, tanten i kassan va svindryg, åker till garden och får äntligen min kära telefon. 80 dolls fattigare men en hel och fin skärm igen. 
Finns massa fina nya kläder och jag och Amanda skulle ju till garden men ett av hennes barn är hemma i veckan så får se när vi drar dit…
Är iaf hemma nu, kollar äkta människor, surar och dricker kaffe. Hoppas ni haft en betydligt bättre dag än mig idag för annars gjorde solen ett jävla misstag att gå upp idag. Adios. 
 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!