Panik!

Efter en till snödag hade jag panik, i brist på annat att göra satt jag och väsade säkert över 100 blyertspennor samtidigt som jag tittade på finalen av PH. H bara skrattar åt mig då hon inte fattar hur jag kan bli så uttråkad.. Efter middagen stod jag inte ut länge, vägarna såg bra ut; så jag drog till gymmet. Väldigt svettigt där inne och svettig blev jag, så skönt! Nu kollar jag på debatt, åh va jag älskar debatt! Kollar första avsnittet "fittstim" och brinner upp av ilska av knäppa människor. Älskar ordet Hen, så nu vet ni det. Passar perfekt på barn i magen, när man säger "kolla på nyckelpigan, hen flyger iväg!" om man pratar om någon där man inte vill att denne ska bli satt i ett fack pga kön (önskar att detta inte var en anledning till hen men tills det är jämnställt mellan kvinnor och män och tills egentskaper inte är satta i kön behövs hen- även om de blir lite dubbelt). 
Imorgon ska jag skriva om skillnader mellan gym i Sverige och USA, hang in there peeps. 
Americanized; PINK flaska, UGGs som min vfamilj gav mig (snälla), VS väska, A&F hoodie och Guessjacka; "common white Girl-style i USA". 

Rockar loss efter gymmet



Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!