Sista dagen på lovet!!

Wiho! Har klarat veckan väldigt smärtfritt men ska bli skönt att gå tillbaka till rutiner igen, och förhoppningsvis inga fler söndagar. Även om det ryktas om två kommande "stormar" till😫
Kommer inte jobba så överdrivet mycket idag, mellan 8.30 och 2 typ! SKÖÖÖNT. Jag ska träffa mamma och pappa i NYC ikväll💕
Lördagkväll jobbar jag och söndag börjar Montrealkursen! Så har ett pre assignment att göra… fun!
Dödligt god mix av en fryst banan, färska jordgubbar och clementiner. 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Gott!❤️

Svar: 💕
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-21 @ 16:07:20
Postat av: Eva

Tänkte kolla om du känner till montclair nj? Ska nämligen flytta dit och jobba som au pair den 24 mars :)

Svar: Va kul!!
Hört talas om stället, hört att det är en fin town och tror att det finns en del au pairer där men vet inte hundra, ligger 30 min från Ridgewood där jag bor men det är väl allt jag vet! :)
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-21 @ 16:52:03
URL: http://dearamerica.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!