Snödag😩🔫

6.50 ringer klockan och jag vill bara dööö, så trött. Precis innan jag ska gå upp till köket knackar lilla E på dörren och säger att jag kan sova vidare. En snödag på g. Nu vill jag dö ännu mer. Blir ingen ledighet idag, inget gym och ingen mat på det. Så jävla irriterad. 😭😭😭 ska tydligen komma ännu mer imorgon… precis när man fått in en guldrutin. 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

Vadå inget gym o ingen mat?

Svar: Snödag = barnen hemma hela dagen
Snödag = för mycket snö på vägarna för att bilarna ska kunna köra
Måndag = fastadag
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-03 @ 17:18:30
Postat av: Pia

Vill inte ha nån j...a snö när jag kommer!

Svar: Nej, men ju mer snö som kommer nu desto mindre är chansen att det kommer till när ni kommer!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-04 @ 20:14:01

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!