Söndag

Otroligt trött i morse, kvar i rummet tills cirka 1.30 då jag äntligen orkade upp, vid 2 åkte jag hem till Amanda och hängde där hela dagen, mysigt💕
Kollar på äkta människor nu, helt inne i den fantastiska serien igen😍 
Kom på efter nått avsnitt att en av skådespelarna är min kompis kompis och att jag träffat honom hos min kompis oliver, tyckte väl han vart lite bekant, hehe.



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Tess

Haha gick i samma skola som honom :P

Svar: 😍👌
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-10 @ 05:03:25
Postat av: Rerre

Hahahah ååh det var han från olivers avskedsfest som vi hängde med!! Myyys 😁

Svar: hehe ja, han är skitbra i serien hehe
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-02-14 @ 00:13:11

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!