What plans?

Körde M till Ramsey och såg fina ksylinen på väg hem, nu när solen ligger på staden igen glänser alla skyskrapor  och det är riktigt fint! Ska hämta honom om ca 30 min men just nu har jag tomt hus! 
Vmamma ringde och försökte ge mig tips på vad jag kan göra ikväll.. Cheesecake Factory (the pain att gå dit utan att få äta cheesecake), California Pizza Kitchen på Garden State Plaza eller en resturang i Glen Rock.. Hon har fattat att man är trött på Ridgewood och att vara under age när det gäller drickandet, hehe.
Men SNART är det vår... och jääkligt snart min födelsedag, 20 fucknig år!! Usch va gammal! Bara 10 dagar kvar...
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Tess

Åh ha så kul, önskar jag kunde vara där <3

Svar: ❤️
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-01 @ 03:52:46

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!