5:2

Japp jag hakar på 5:2 som jag fattat är mycket populärt i Sverige! Pappa har gjort det i några månader och nu kör vi tillsammans på varsin sida av Atlanten! 
Cecilie berättade för mig i morse att hon med kör, askul!!
Har även skaffat gymkort!! 
Så blev 30 min rullband idag plus lite styrka. Ska absolut träna hårdare och länge men inte under fastedagarna, tyckte ändå jag gjorde ett bra jobb på tom mage! 
Myyyycket folk var det med, alla vill hålla sina nyårslöften!

Man får en omgång personlig träning också! Wie! Tips på vad jag ska fråga om???? Eller på vad jag vill att han ska visa?? Tell me tell me!




Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

TOPPEN! Lycka till!
Ta tips o idéer om just din löpstil, och vad du ska tänka på ang. benhinnorna!

Svar: Oki oki💕💕
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-06 @ 20:18:42
Postat av: Matilda

Spännande uppdatera hur det går!

Svar: I will!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-07 @ 09:20:58
Postat av: Amitis

Erkänn att du facebooka honom hahhah

Svar: Haahahahahaha omg ja xD
Hitta han ej dock :(
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-07 @ 20:37:59

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!