6 MÅNADER

Idag var det sex månader sedan jag flög från Göteborg och landade här i New Jersey. Helt galet! Nu börjar nedräkningen!! Ska verkligen försöka njuta av saker jag bara gör/kan göra i USA och som om 7 månader kommer vara långt borta. Ibland är det svårt då när allt är bra så är det amazing men när saker går snett känns det värre än värst eftersom jag är så långt ifrån tryggheten hemma. 
 
 
Haft 6 bra månader här men känner på mig att kommande 6 månaderna kommer bli ännu bättre! Barnen är underbara och rutinerna sitter väldigt mycket bättre nu, en vår i New York kommer också bidra till en underbar tid. Om en månad får jag träffa mamma och pappa. Har minst en resa framför mig i vår och kommer kanske bli en till. Gymmet lockar och Color Run taggar jag galet mycket för! 

Sex månader sedan, full av förväntningar och en oerfaren au pair! Blev nervös av att gå å handla själv/beställa, hade fusklapp med mig när jag skulle tanka bensin. Engelskan var inte allt för bra och är förvånad över att jag vet så mycket mer nu än då, då jag trodde att jag hade klockrenkoll på de kommande 12 månaderna. Det är faktsikt sant att ju mer man lär sig desto mer förstår man att man inte vet. Är i alla fall helt ärligt lika taggad på de kommande 6 månaderna som jag var på denna bilden över 12 månader.
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Tänk vad det gått fort!
Saknar dig o Älskar dig❗
❤❤❤❤❤❤❤❤

Svar: Ja💕 älskar dig å saknar dig med💗💗💗💗
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-15 @ 21:42:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!