BOOT CAMP!!

Oh my god. Jobbigaste passet ever typ. Fruktansvärt kul men fruktansvärt jobbigt. Var rädd att det skulle vara bara massa muskliga boot camp chicks. Kommer dit och det är 4 ca 30 åringar där, en ganska smal och resten mulliga, puh tänker jag (as elak). Börjar med att vi ska hoppa hopprep i ca 5 min. Hahahaha redan trött. Gjorde massa galet jobbiga övnigar, både med vikter och utan. 1 en timma höll vi på. Musklerna var så trötta att de skakade. Så jävla göött nu i efterhand. Tränaren var såååå bra. Han skrek å hade sig men var inte läskig alls. Han kallade mig ''Newbie'' hela tiden, CMON NEWBIE!! ARE YOU SMILING?? LAUGHING TO MA FACE?? YOU THINK I LIKE IT?? NEGATIVE! I LOOOVE IT LUUUUUUUUV IT!!!!! Så himla konstig.. men väldigt bra på att puscha en till sitt max! Mitt under en övning så frågar han, ''what are you trying to achieve with your workouts?'' ''uhm..'' ''Becuase you already got a nice figure'' Mina tankar: 1.  hahahahahahahaahahahahahahah. sir, du vet inte vad mudden på mina byxor kan gömma. 2. jag är i ett rum med 30 åriga mammor från USA, om min figur hade smält in här hade jag gråtit floder. 3. TACK SIR <3333333 4. Ok säg nått. ''I wanna be stronger so I can keep up with these guys'' ''Say no more, gotcha!''  För jaa, dessa mammor är starkare än mig, palla :( Det var bara på konditionsövningarna jag var lika bra/bättre som/än dem.
Efter lektionen så säger han att han gääärna vill att jag ska signa upp för klassen, 2 gånger i veckan, 30 dolls (!!!) per gång, eller 50 cent per minut som tränaren Steph sa. Det är så dyyyrt :( och det suger för jag hade väldigt gärna gjort det. 
Kommer i alla fall ha träningsvärk i cirka en vecka känns det som, skööönt. 
Cecilie har köpt en klocka och ett band som man sätter under bröstet och så kan man se hur mycket kalorier man bränner, åh va jag önskar att jag hade en sådan idag, måste brännt så mycket. Längesen jag hade så hög puls i en hel timma i sträck. 
Hoppas ni får en härlig lördagskväll, hade så gärna ätit en middag hemma på mellanvägen med familjen ikväll och sedan träffat mina kära vänner som jag saknar så mycket ♥ Runt 195 dagar tills jag kommer hem och 194 sedan jag åkte så just nu är det verkligen halvtid för mitt USA år!
 
Idag ska vi vara hos Amanda (som alla helger då hennes vfamilj är i Vermont.) och imorgon ska vi till New York bara sådär. Wie! 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Hade gärna haft dig här hemma ikväll med! ;-))

Svar: 💖💖💖💋
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-25 @ 19:54:57
Postat av: Matilda

Hahahhahahahahhah <3 detta inlägg. Åhh tänkte på dig idag, var nästan nära på att smsa för att fråga om vi skulle ses.... Saknar dig!

Svar: Hahaha ;(
Åh fan va sorgligt :(
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-25 @ 22:20:47
Postat av: Jennifer

HAHAHAHHA älskar mudden på byxorna<3

Svar: Hahaha ja äkta lifesaver <3
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-26 @ 18:53:14

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!