California here I come! And Nevada and Arizona!

Så glaaaad! Jag och Berglind, den isländska tjejen som jag träffade på Au Pair skolan, ska på resemånad tillsammans!! Vi kommer att åka med Trek America och detta är trippen vi kommer ta:
 
Kommer åka till LA den 22 juli på morgonen och den 23e börjar äventyret!! Den 5 är vi klara men vi stannar en extra natt på hotellet och jag åker hem 23.50 den 6 och är tillbaka i Jersey den 7 augusti. Därefter är det oklart om jag stannar 1 vecka till här för att hjälpa familjen eller om jag åker hem 8/9/10 det bestämt om nån månad. Vilket fall, SÅ TAGGAD!! Wieee!

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Lovely!

Svar: Ja❤️☀️🌴
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-20 @ 23:02:49
Postat av: Kajsa

Gud vad kul! Både med resan och med konserten! Så häftigt, vill med! puss❤️

Svar: Puss💜
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-21 @ 14:47:32
Postat av: Matilda

DRÖÖÖÖM

Svar: 😍😍
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-22 @ 13:25:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!