En bra sak och en dålig sak

En bra sak hände idag. D, tolvåringen, kände sig extra kärleksfull och gav mig en kram!! Fick en första dagen jag kom och nu, sex månader senare kom nästa. Han och hans syskon har varit väldigt bra barn sedan tidigt i december. Hoppas hopppas verkligen det fortsätter. Att jobba är mycket roligare nu än vad det varit tidigare. 

En dålig sak, har ont i halsen. Kom helt plötsligt vid 9 tiden på kvällen. Och nu vaknar jag vid tolv och har ännu ondare. PALLAR INTE :( läser på nätet att man inte ska träna när en förkylning sitter i halsen. Kul att mitt halsont brukar vara i cirka två veckor. Fy fan va sur jag är nu. 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Krya på dig! Puss, puss!

Svar: :*
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-15 @ 18:57:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!