💕

Var värre att säga hejdÃ¥ denna gÃ¥ngen än i somras i alla fall för mig. Fy fy fy. E kollar pÃ¥ oss när vi kramas hejdÃ¥. Varför kollar ni bort? Undrar hon för jag grÃ¥ter svarar jag. Why? Because I'll miss my sister! So this is like sad tears? 
Stackars M och E som fick se mig gråta sådär, de blir verkligen tysta då.

Trackar hennes flyg 4 h 35 min kvar nu till München. Tack och lov fick hon i alla fall flyga hem, snöstorm här ikväll! 
Noterar att denna rutt är väldigt annorlunda mot den förra; 


Bilder frÃ¥n dagarna som gÃ¥tt kommer i helgen! 
Imorgon är det ingen skola pga snön, men jag klagar mig inte för jag får sovmorgon till tio!!!!!


Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Tess

Kompis då <33

Svar: 💕💕
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-03 @ 19:05:21

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!