Gråter blod

Hade 320 kcal innan jag tog två underbara surdegs Wasaknäcke med lite cream cheese på (2 tbsp är 80 kcal så tog knappt 2). Alltså MMMM. 
Eftersom det bara var min andra fastedag idag så "lär jag fortfarande känna min kropp", alltså hur den mår och jag mår under dagen. Men tror det bästa för mig att börja äta så sent som möjligt/efter förmiddagens träning; vilket blir en banan. Sedan vid 3 eller innan jag hämtar barnen. Och sedan nått vid 6-7 när de äter middag och sen ha eb frukt kvar eller knäckebröd som jag kan ta med mig ner på rummet. 
Men märke nu bara för att jag inte får äta så blev jag bara sååå sugen på mat och frukt. Annars brukar jag inte vara sugen på det utan på sötsaker, så ett steg i rätt riktning! Men nu på kvällen har jag varit rejält sugen på choklad. Satan! Tror mest att det är för jag är så hungrig! 
Borstade tänderna och la mig i min säng nyss, då ser jag att jag lämnat en del av knäckebrödet på bänken övnför sängen för jag skulle väl görna nått innan så glömde av den, therefore gråter jag blod nu. 
Längtar tills frukosten imorgon 😍
Blir inte bättre av att D gör cup cakes. Luktar gott men VET att de inte är goda; de är gjorda från en färdig mix=blä. Men ändå. Det luktar gott.

Fick följa med på Es privata art class idag, så mysigt! D brukar vara där men han vill inte gå dit längre så fick följa med som sällskap och beskyddare (innan en hund i huset där hon tar lektionen och hon är livrädd för hundar.). Nästa vecka ska hennes kompis börja med henne istället!
Idag gjorde hon bland annat en fin häst. 




Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!