Hellu!

Vaknar lite för tidigt så passar på att dra ett litet inlägg. Idag efter första jobbpasset ska jag hämta upp en tjej som heter Elin och dra till gymmet! En svensk tjej som kom som su pair hit för ca 3 veckor sedan! Vi bor skitnära varandra (gång avstånd!!) hon ska också bli en crunchare, askul! Då kanske jag har nån att gå på pass med! Minus är att våra scheman ser annorlunda ut men nån dag ska vi nog kunna pricka in en tid tillsammans!
Kajsa är du avis på att jag kan lyssna på Ryan Seacrest på morgonen??



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Anonym

JAA det är jag

2014-01-29 @ 16:01:10
Postat av: Anonym

JAA det är jag

2014-01-29 @ 16:01:11
Postat av: Kajsas

Det var jag:Ppppp

Svar: :PPP
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-29 @ 16:01:36
Postat av: Jennie

Måste bara fråga, är du nöjd med att åka med STS? Skulle du kunna tänka att åka med dom igen? Hur känner du, fick du den hjälpen du ville? :)

Svar: Ja jag är väldigt nöjd med att jag åkte med sts! Tycker jag fått hjälpen jag behövde. Men tycker att de kunde gett mer info om jobbet, men tror detta är brist hos alla au pair-företag.
Exempel: man kan behöva jobba på nyår (inget jag behövde men sådant tänkte ju ingen au pair på innan de var på au pair training camp)
Att jobba 3 av 4 lördagskvällar "tvingas" många au pairer göra (jag till exempel) och detta visste jag ju innan men tänkte inte på att det skulle vara jobbigt utan mest kul. Men man missar ju massa när andra kompisar är lediga!
Att alltid bo med sin chef och barnen kan också vara jobbigt ibland. Sånt berättade de inte, men tror inte ex cultral care berättar sånt heller :)
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-29 @ 19:57:25
URL: http://jkristenssonusa.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!