Kids

Klar med första delen av jobbdagen idag, ätit frukost och tvättat tre tvättar. 
Au pair barn alltså. Jag kommer hem med M och D öppnar dörren och skriker stolt att han gjort pannkakor till sig själv till frukost. Han har tagit kort med sin iPhone och visar bilden för mig. Han fortsätter lika stolt med att visa att han minsann har städat allt. Eller "allt". Han hade satt in bestick och tallrik i diskmaskinen och diskat stekpannan. Fläkten står på och när jag frågar om den smutsiga skålen, stekspaden och vispen i diskhon kollar han lite ledsamt mot mig, "det fick ju ite plats nånstans". Hahaha. "Okej D du var jätteduktig, tack för att du lämnar disk åt mig" "but im good right didnt make a mess" japp.
De kom nyss hem och alla tre var väldigt glada över att se mig hemma(?) 
De bad mig leka hotell med dem "du kan stanna på ditt rum snälla snälla du kan bara ringa i telefonen och beställa rumservice snälla lek med oss!"  

Bor i rum 4 på Glucks Hotel and Resorts.



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Malin

Viola undrar om du fått en ny telefon?

Svar: haha, nej det där kära Viola är telefonen på Glucks hotell! Så jag ska kunna beställa mat till rummet!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-04 @ 22:44:58
Postat av: Kajsa

Myys

Svar: Ja <3
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-04 @ 23:14:57

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!