Lördag

Hämtade Cecilie på park n ride, åkte hem till mig där Amanda hämtade upp oss och vi åkte till TJ Maxx, sen till stop and shop och sedan hem till Amanda. Lunchade, kollade en dokumentär om att vara lycklig (fick lite längtan efter att gå i skolan och lära sig saker), satt å pratade, blev dags för middag och eftersom det kommit massa mer snö så är vi fast hos Amanda (hennes bil är gammal och funkar inte i på vinterväglag) så beställde vi hem Thaimat, första sedan jag kom till USA! 
Vi gjorde muffins på morötter, banan, mandelmjöl, kanel, bakpulver, koksolja och dadlar. Amandas som ätit dem innan sa att vi failade lite men jag tyckte det var gott ändå. Jag och Amanda taggar stenhårt inför nästa lördag, första februari, då får vi äntligen äta sött igen! (Vi kör sockerfri januari) Vi har redan planerat in hur vi ska börja dagen, med ett besök på The Pancake House!
Efter maten kollade vi på en film som hette "The Pill", spridda tankar om hur bra filmen var, jag gav 4/5, Amanda 3/5, och Cecilie 2/5. Hehe. Have a nice sunday! (Vi bangar troligen NYC pga snön)





Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Jennie

Får jag fråga varför du inte läser någon kurs på university? :)

Svar: Ja men absolut!
Jag tar ingen kurs på college för jag vill resa så mycket som möjligt, så med kurserna jag läser har jag åkt till Boston och ska till Montreal!
Ville väldigt gärna läsa på college innan jag kom hit men förstod snart att det inte skulle gå ihop med mitt schema, plus att jag var skoltrött och inte ville plugga.. Haha. Men två av mina kompisar ska ta två kurser på Bergen Community College; kalligrafi och vattenmålning haha. Universitet kan man inte riktigt gå på för det är för dyrt:(
Kommer säkert ångra mig när jag kommer hem att jag inte gick på någon collegekurs för då träffar man ju amerikanare, men samtidigt så ville jag ju resa... :)
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-26 @ 17:24:49
URL: http://jkristenssonusa.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!