Martin Luther King Day

Imorgon är det Martin Luther King Day, vilket betyder ingen skola och jag börjar vid 9 istället för vid 7, ska bli skönt. Skulle börjat vid 8 men fick ett sms från vpappa där det stod att E trillat och skadat tanden så planerna för imorgon (jag och E skulle ha en dag ensamma här hemma, MYS) blir inställda och därför kan jag få sova en timma extra. Hade hellre börjat vid 8 och fått mysa runt med lilla E så det är tråkigt! 
Blir nog en del tvätt då familjen vart på skitrip i helgen. 
Hoppas min skitiga förkylning försvinner så jag kan få ta mig till gymmet snart igen! Tycker det börjar bli lite pinsamt då ''min pt'' sa ''Då ses vi här ofta då'' ''JAJAMEN!!!'' svarar man asmallig, nejdå sjuk i en vecka, perfekt.
Imorgon har jag två saker att berätta för er, nämligen härliga planer framöver!! 
*Cliffhanger* 
Nu ska jag försöka sova, kramizar alla readers. 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Kramiz!

2014-01-20 @ 08:30:00
Postat av: Anonym

Hahah vilken teaser, jag tittar in senare!

2014-01-20 @ 12:22:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!