Nytt

I brist på annat denna söndagsmorgon (Cecilie skypear med sin familj) så har jag tagit kort på lite av det jag köpte när Kajsa var här. (Bättre sent än aldrig right)
Urban
 
American Eagle
 
Forever
 
Pink (måste ju stötta Ms favvo baseballs team)
 
 
Hittade även mina favvoträningsbyxor på den andra TJ Maxx! Så glad! Blev två par, skulle kunna gå i dem dag ut och dag in, alla dagar i veckan (vänta... det gör jag ju redan).
 


Ganska lika mitt nuvarande par hehe


Ett par gråa med ränder, ser lite ut som pyjamasbyxor tycker jag med what evah


En topp med, wie!
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Åhh detta inlägg hjälpte inte min shopping abstinens!!!

Svar: Haha åh :(
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-19 @ 20:57:25
Postat av: Pia

Kjolen kan jag ta över när du tröttnat på den! ;-))
....ok, kan väl ta din fina top med!

Svar: hahaha puss på dig älskingsmamma <3
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-19 @ 22:48:27

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!