Snowday

Idag har det alltså varit en snödag, vilket betyder ingen skola, vilket betydde börja kl 10. Skönt! Tvätt stod på schemat eftersom alla barnens kläder från Mexico låg i en stor hög och väntade på mig. Städade barnens rum och hjälpte till E och hennes kompisar att göra ett matlagningsprogrammen där de bakade brownie (de skulle precis som jag ha sockerfri januari, vad hände) . Lekte lite roomservice med dem med eftersom det hade E säkert haft i Mexico. 
Vid 6.30 slutade jag, tog en dusch, åt middag, la ner lite morötter i en ziplock och for till Amanda (hänger jag för mycket med Ume-Amanda nu så jag säger for istället för åkte?).
Hade en grymt kul kväll med henne många skratt som verkligen behövdes nu när Kajsa åkt hem💕
Imorgon ska jag jobba på morgonen (och kvällen) för att min vmamma måste iväg på ett möte som inte blev av idag pga snön. Vpappa kör M till träning jag ska köra E till träning sen byter vi barn och jag tar M hem för ombyte och sen till templet. Slutar efter det! Så hemma vid ca 11 igen. Hoppas att halsen återhämtat sig från nyår så jag kan springa lite eller så. Sen ska bilder upp som jag lovat! 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

💕💕💕💕💕😘

Svar: 😘💕
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-04 @ 15:54:57

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!