Torsdag

Gjort ärenden på Shop Rite, en mataffär ca 20 min upstate. När jag väl var sär passade jag på att handla lite, känner mig sååå lost i mataffären så tar ju trippelt så lång tid att handla. Nu är jag i alla fall hemma och viker tvätt. 
Gymmar har jag med hunnit och är hungrig med endast 1 banan i magen. Snart ska jag äta ägg! 5:2 WIHO!
Åker bil genom mysiga Ramsey.

Har ett par nya favoritträningsbyxor, köpte dem på marshalls med Kajon.



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Fina! <3

Svar: Tack❤️
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-09 @ 22:36:19
Postat av: Matilda

Åhh vad mysigt det ser ut!!

Svar: It is!! Hehe
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-10 @ 09:49:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!