#usa

Hör en reklam på radion som känns väldigt amerikansk. Rösten säger att en silvermedalj är ingenting alls. Det är bara som ett öppet sår i sin själv som påminner en om att man inte är bäst. Det är en hemsk upplevelse att lyssna på någon annan person natinalsång! 
Känns som de börjat tagga inför vinter os? 

Andra saker de taggar för: 



Precis! Super Bowl! Det blev Seattle Seahawks mot Denver Broncos. Alltså inget lag från området direkt. Men ska bli intressant att kolla på! (Om jag pallar lära mig reglerna tills dess!)

Som vi alla vet är ju amerikanarna galna i högtider. Vad sägs om att börja tagga påsk? 

Well well. 
Har gjort ärenden åt H, lite panik innan "stormen" inhandlat ingredienser till bröd och soppa. (Om vi fastnar här nån dag liksom) Har kollat HIMYM och nästan hela vetenskapens värld om "multiversum" istället för universum. Väldigt intressant. Sitter å tänker såhär: jag tror på att universum är oändligt (ja jag tror inte att det tar slut nån stans) då måste det ju finnas oändligt många chanser att det finns nån som är exakt som du och jag? Blir lite galen. 

Eftersom det är halvdag står jag i dörren och väntar på E och M som ska komma hem med bussen nät som helst. D är redan hemma och fått lunch. 2 2 go! 




Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Ska bli gott att få smaka på Reeses påskgodis!! ;-))

Svar: 😜😜
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-21 @ 21:52:00
Postat av: Matilda

Haha herregud redan påsk.... Det finns väll typ stora avdelningar med Alla hjärtansdag saker redan??

Svar: Haha aa. Typ en holiday man försöker glömma xD
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-01-22 @ 13:26:13

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!