Vinterväder på g

Igår var en riktigt mysig dag. Barn och H (vmamma) var hemma. Lite tvätt, lite städ och mycket lek. Spelade Halo med M, ett tv-spel där man skjuter ihjäl varandra, trevligt. Tyvärr sög jag och fick ge mig. Han brukar säga att han inte gillar att leka med andra och sa att jag förstår honom när han är så mycket bättre. "Thank you, finally someone understands me". 

Jag + M mot H och E, ett annorlunda men roligt spel. Sedan spelade ett annat kul spel med H och E där man skulle sätta ihop ord som i ett korsord. Älskar sällskapsspel!

Ett ruskigt vinterväder är på g vilket gör mig grymt irriterad. Halvdag idag så kan inte träffa Cecilie, 50/50 att skolorna är stängda imorgon så jag inte kan träffa en tjej från gbg vid namn Hanna. Nu vill jag inte ha mer snö!!! 
Samt att min förkylning inte vill ge sig, halsen blir värre och jag blir stressad över att jag inte kan gå till gymmet. Pallar inte vintern mer!
Längtar sååååå!




Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!