Back to normal

När barnen kom hem från camp var jag och barnens kusin och barnens faster där och väntade på dem. De fick leka lite med sin kusse och sen körde jag M till en kompis där han fick skjuts till Mont Clair där han hade fotbollsmatch.
Senare åkte kusse och faster hem och jag och E kollade tv och hon badade sen kom föräldrarna hem! 
Fick en fin present av dem, perfekt till min resa. 
Och på tal om den... Träffade Tess å Amanda nyss och vi pratade bland annat om att tiden verkligen sprungit förbi och nu har vi inte ens två veckor kvar tillsammans alla tre. Fyfan!!! Börjar få ångest över att jag snart inte ska bo i Ridgewood-området längre, inte ha new york så nära och inte få ha Tess å Amanda så nära. Fy fy fy.
Just nu så blåser en storm förbi Jersey. ALDRIG HÖRT vindar så högt innan?? De liksom bullrar och tjuter och blåser så in i??? Kommer huset blåsa bort? Kanske! Får se om ja vaknar upp i sängen eller om jag blåst bort!





Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!