Across the country

Framme i LA! Det var så kul att träffa Berglind igen efter ett år!! Vi bondar lika bra nu som förra året så detta askönt. Detta kommer bli så kul!!!
Är så "jetlaggad"... Somnade 00.30 vaknar 4.15. "Sover" 50 min på planet och kommer fram efter 5.30 timmar vid 10 lokal tid, 13.00 i kroppen, nu är klockan halv 5 här men för mig halv 8 och jag e helt slut pga resandet å sömnbrist. Det positiva är att vi kan somna tidigt ikväll utan problem och få 9 timmars sömn innan touren börjar imorogn runt 7.30!
Vädret är awesome!!! Inte alls det där fuktiga som i NJ. Vi har legat vid poolen och slappat typ hela tiden, skämta ska äta och duscha och handla frukost inför imorgon!
Att flyga över hela landet var så coolt. Utsikten magisk ibland alltså! 
När jag kom in över LA var det SÅ mycket bostadshus!! Helt sjuk! Flög i säkert 10-15 min över bara bostadshus??! Och de var perfekt utplacerade i rader och halvmånar. Och de ser PRECIS ut som på Sims.
Tidig morgon i NJ med utsikt över NYC. 





Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Malin

Underbart! Njut av varje sekund!!! Massor med kramar ❤

Svar: 😘😍❤️
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-23 @ 08:19:13

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!