DE E SÅ VARMT

Har legat ute mest hela dagen. Vid tolv kom D ut och tvingde med mig på ärenden.. jag ville vänta tills klockan var typ två och solen skulle försvinna men han va hungrig och ''jag måste ta hand om honom'' som han kallar det... Han är så himla sällskapssjuk ibland haha. Men vi har bara 3 hela ''jobbdagar'' kvar tillsammans och typ 10 dagar kvar i under samma tak så det var ändå mys att umgås med honom. 
Han ville ha en 4th of July-hatt och ett horn, va heter det på svenska? En tutare typ som han ska annoy folk med.. När jag låg ute halvdeckad senare så börjar han tjuta med hornet och samtidigt filmar mig ihop om att jag ska bli rädd och hoppa till haha. 
Jag växlar mellan att ligga i solstolen, poolen och ''ta frisk luft inne''.  Klockan är halv 3 och solen är fortfarande kvar! AWESOME

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Daniella 🌙

vad vill du göra efter ditt år nu? :3 ska du förlänga eller flytta hem?

Svar: Jag vill hem! Saknar allt och alla..
Jag saknar att bo i mitt egna hus och allt vad det innebär. Just nu vill jag inte vara au pair längre. Men kommer såklart sakna så mycket saker här!
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-02 @ 20:33:50
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!