😭😃

För ett Ã¥r sedan gjorde jag troligen exakt vad jag gör nu. Packar resväska. Testpackar. Testar att lägga i alla kläder och väga, blev nästan 50 pounds i varje som är max. Har inte räknat med min carryon sÃ¥ jag borde faktiskt klara mig! Dock finns det lite mer saker jag vill köpa... NÃ¥gra kläder/saker ligger i en "kanske-hög", fÃ¥r se om de kommermed till Sverige eller ej. 




Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Du kan ju ha på dig vinterkläderna när du åker hem! ;-))

Svar: Haha ja.... Eller....
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-10 @ 21:41:53
Postat av: Malin

pappa och jag diskuterade just detta problem, när bi pratade igår... lycka till 😄😘

Svar: Hörde det!!! Tack så mycket haha!
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-11 @ 09:48:55

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!