GRATTIS TESS

Träffade Tess och Amanda igår ikväll efter jobb, fick säga hejdå till Tess för en vecka då hon åker till Cape May med sin värdfamilj. Och ett STORT GRATTIS till Tess som fyller 20 idag, välkommen till gänget gumman <3
 
Idag är både jag och Amanda lediga hela dagen, likadant imorgon, så det blir en New York helg! Som jag längtat! Så fort det går två veckor mellan New York besöken får jag lite abstinens, hur ska det gå när jag har ett helt hav mellan mig å city? 
 
Idag är det 12:e juli vilket betyder att om en månad har jag landat på landvetter och är nog till och med hemma vid denna tiden. VA.

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Då har du ju Göteborgs city att åka till❗️😜💕

Svar: Haha....
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-13 @ 12:07:44
Postat av: Daniella 🌙

åh, sämst att åka hem ju. synd att man inte kunde bo så föralltid...

Svar: Japp... :(
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-13 @ 12:32:16
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!