JULI?

Redan juli!! Månaden jag slutar att vara au pair. Om 3 veckor sitter jag på flyget mot Los Angeles. Hur galet är inte det?? 
6 dagar kvar med D eftersom han ska bort😭
43 dagar kvar tills jag är i Sverige! SICK!
 
Kolla va fin empire var i förrgår!
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Hur känns det egentligen, när det närmar sig?

Svar: Det känns bra, för jag tänker mest på att jag ska få resa och sen åka hem till Sverige och träffa alla igen!!
Men tänker inte på att jag måste lämna allt här!!
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-01 @ 19:47:02
Postat av: Pia

Puss, puss!

Svar: 😘
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-01 @ 19:47:19
Postat av: Kajsa Eriksson

Jävlar va kort!! 3 v till din resa!!

Svar: Ja helt sjukt!!!!
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-02 @ 11:33:53

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!