Lovies

Nu är jag ensam med barnen igen och de blev sugna på efterrätt. Varsin isglass var de tänkt att de skulle få. M är nere i källaren och jag går ner till honom för att erbjuda honom det. 
"I want ice cream, not an ice pop. And i want it down here, my patent arena here so its ok"
"No Max you have to eat in the kitchen, and down show E" 
"You know you're gonna bring it down to me Elin, right??" 
*han kollar på mig med sitt söta ansikte* 
"Okey.... You know im gonna miss you so much right?" 
"Yeah... Look I installed xbox live!"
"Awesome!" 
*high five* 
"Oh yeah, I'm gonna miss you too Elin"

😭😭😭😭😭😭😭
Satte min elva åring i knät å kramade om han medans han spelade ett tag. 
Nu sitter jag med E som fattat att jag snart åker, hon lät mig gosa med henne lite med❤️❤️

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!