M är hemma❤️

Trots att M bara var borta en natt så saknade jag honom, hur ska det gå? 😭

E åkte på bio rätt snart efter att hennes campbuss lämnade henne här. Men hon blev rädd och jag fick hämta henne igen. Sen åkte vi å hämtade M som var tillbaka från sin övernattning och var hemma hos en kompis. 
Vföräldrarna är ute på middag så jag passar barnen ikväll. E sover och M ligger i sin säng och lyssnar på musik, så himla söt verkligen. Jag sitter på hans golv å kollar på honom och har ont i magen för att jag kommer sakna honom så mycket. Tårarna är inte långt borta😭💔



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Tessi

<333333

Svar: ❤️😭
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-11 @ 05:06:31

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!