NYC från håll

Åkte till Amanda på kvällen och vi åkte till cheesecake factory och sen tillbaka till Ridgewood och utsiktsplatsen för att där avnjuta cheesecake. Massa prat efter två dagar utan att vi kunnat ses. Plus telefonsnack med Tess som vi inte sett på en vecka. Men imorgon så❤️



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Jennie

Måste bara fråga dig, tog du med dig elektronik så som plattång och hårfön etc?

Svar: Nej tog inte med mig nått sånt! Fön hade familjen som au pairer fick använda och nån au pair hade lämnat en miniplattång, men jag stylear inte mitt hår så mycket och speciellt inte detta år då jag tagit hand om barn :P
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-19 @ 12:08:51
URL: http://jkristenssonusa.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!