Party in the USA

Denna lördagskväll var jag inbjuden till barnens kusins graduationparty (ett till där han nu var med plus att hans kompisar var där). 
Det var askul att hänga med honom och hans vänner! Vi spelade beerpong, åt mat och pratade. 
Det märks inte att de är 96:or, alltså två år yngre än mig..känner min till och med yngre än dem i deras sällskap. För det första får de köra bil (vet att hälften av alla 96or får köra hemma nu med men grabbarna här har liksom egna bilar och kört i två år). De är överlägsna min engelska trots att jag nu har en bra engelska. Och de är SÅ smarta. En i gänget ska till och med börja på en IVY-league  school. Det betyder att det är en av de meat prestige fyllda skolorna i landet. I IVY- league skolorna ingår bland annat Yale och Harvard. 
Känns tråkigt att jag inte hängt med dem under året som gott eftersom de är  ju tvättäkta amerikanare och det hade varit kul, men glad att jag fick träffa aöaö Matthews kompisar idag i alla fall! 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa Eriksson

Åh va kul ju!!

Svar: Ja😍😘👌😭
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-06 @ 22:47:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!