Pinch her

Jag sa till E igårkväll att om hon vaknar tidigt på morgonen och tycker det är läskigt att vara själv så kan hon knacka på min dörr och väcka mig. 
Hon tog det på största allvar och skrev en norr till sig själv så att hon skulle veta precis vad hon skulle göra om situationen uppstod. 

"Go to elins door and open it, and if she did not wake up pinch her, to get her to wake up. Then go and watch tv, the tv show Girl meets World. To me from me. Have a good day at camp"

Haha så söt!! Förutom att hon skulle nypa mig för att få mig att vakna????
Som tur var hade jag redan vaknat när hon kom ner...


Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Daniella 🌙

haha gulligt!

Svar: Haha ja!
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-07 @ 15:35:13
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!