Save your goodbyes

Träffade upp Amanda och Tess i town för sista gången, vi åt på Office för sista gången och åt froyo för sista gången tillsammans. Så himla sorgligt! 
Sagt hejdå till barnen och familjen för 16 dagar och samma med Amanda. Så skönt att jag ska få träffa de igen innan jag åker hem❤️
Men fick alltså säga hejdå till Tess då hon är i Sverige när jag kommer hem (hit igen). Det var riktigt jobbigt men vi vet ju att vi kommer ses i Sverige igen❤️ 
Känns som jag gråtit så mycket på senaste att jag inte har några tårar kvar. 

Mina älsklingar❤️❤️



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Tess

Love you <3333333

Svar: Love you❤️
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-22 @ 05:56:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!