Ska jag verkligen lämna det här

Nej det känns ju inte så. Imorgon vid denna tid sitter jag på flyget som tar mig till LA. Där ska jag träffa Berglind som jag träffade på aupair-träningscampen. De 16 kommande dagarna är väldigt ovissa eftersom jag inte varit på västkusten innan men det ska bli så KUL! 
M har skadat ögat så han är hemma idag och H med som ska ta honom till ögondoktorn. I vanliga fall är det jobbigt när ett barn är hemma sjuk eftersom då blir man också hemma. Men idag gör det inget, jag får bara pussa lite extra på grabben❤️
Idag var Ds första campdag på det vanliga campet. När han vaknar ber han mig lägga i en av hans bar mitzvah handdukar, vilket jag redan gjort, för efter ett år så vet man exakt vad barnen vill och det känns så skönt men också konstigt eftersom man nu kan allt och nu ska man hem...
Nu ska jag krama om M och sen dra ut på en sista löprunda!


Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Anonym

💕 ha det underbart❗️

Svar: ❤️😍tack mor!
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-21 @ 15:43:11
Postat av: Jennie

Hoppas du får en fantastisk resmånad! Hur kommer det sig att du inte ville förlänga?

Svar: Tack!!
Jag känner mig klar som au pair, känner att jag utvecklas nästan till max på hur mycket jag kan utvecklas här, om du förstår?
Hade såklart fått många nya äventyr och det finns mycket som jag skulle kunna hitta på att göra för att få ett till grymt år!! Men jag känner att jag är klar med au pair livet! Vill lämna på topp plus att jag saknar familj och vänner i Sverige!
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-21 @ 16:18:40
URL: http://jkristenssonusa.blogg.se
Postat av: Daniella 🌙

hoppas du får det fantastiskt!

Svar: Tack!!😃
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-21 @ 17:07:42
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!