SKITVÄDER

Hela eftermiddagen spenderades i källaren för min och mina vpärons del. Riktigt mycket röj och det blev askul för H hoppade plötsligt till och sprang/skrek i panik för hon hittade döda möss.  Även att lyssna på deras konversationer om vad som ska slängas/inte slängas var ett sant nöje😂 
Vi glömde såklart bort barnen och vid halv 7 så tänkte vi "ojdå middag" jag å D åkte och köpte titos burritos till mig och barnen då vpäronen skulle ut på middag. 
Skulle träffa Tess när E somnat men pga av storm/hurricane/regn, vågar man inte lämna huset... Lycka till till mina vpäron att komma hem😂😂
Imorgon är det 4th of july vilket hade blivit kul om det inte skulle vara samma väder som idag. Tanken var paraden i rigdewood och sen åka till NYC. Men kul nu.. Dock vill jag in ändå (inte många NYC tillfällen kvar). Lycka till till mig att övertala Tess å Amanda.


Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!