Sovdax

Barnen kom som vanligt med campbussen vid 4.30 och då kom även barnens mormor och morfar, så de hängde med dem vid poolen och sen åt vi alla middag tillsammans. Riktgt chill dag. 
Låg vaken många timmar förra natten så nu är jag helt slut. 
Tänkte bland annat på allt jag gjort för sista gången.. Ingen mer pick up -line i skolan, ingen mer artclass, dans, gymnastik... Helt sjukt att allt sånt är över. Drog ju sista bergen mall i helgen och denna eller nästa vecka blir troligen sista garden besöket. Inte många dagar kvar för mig, Amanda och Tess tillsammans. Jag måste säga hejdå till Tess om två veckor för när jag är tillbaka från min resa är hon i Sverige... Och då har jag en helg med Amanda och sen lämnar jag henne och åker hem... 
Panik 


Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

💕💕💕

Svar: ❤️😘
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-08 @ 06:52:04
Postat av: Daniella 🌙

hur många timmar ligger ni efter sverige?

Svar: 6 timmar större delen av året. Undantag när Sverige hunnit få sommartid och inte USA då blir det 7h , sen på hösten 5 h ett litet tag om ja minns rätt
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-08 @ 14:11:19
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!