This.

En bra morgon med glada människor, så himla skönt. Vädret ska vara bra fram tills klockan ett så ska passa på att sola på förmiddagen. 
Har en känsla av att jag kommer sakna en förmiddagar som dessa. 
Asgod frukost, keso och yoghurt blandat, det söta från yoghurten och det nyttiga från keson, bra att jag har 3 veckor kvar och kommer på det.



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Daniella 🌙

smakar jordgubbarna annorlunda där borta?

Svar: Nja, lite kanske. De smakar ju inte som svenskodlade men smakar samma som kanske belgiska
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-02 @ 18:34:14
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Malin

Ett sånt vatten/smoothieglas vill jag ha.... ta med hem!

Tack för kortet/kramis

Svar: Om jag hittar en till i affären så absolut!!!
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-05 @ 20:21:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!