Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är min ett års dag!!!! JAPP! Idag har jag varit i USA i ett år!!!! 365!!!!!!!
 
Mitt rum är under Ms rum så imorse vakande jag vid vid 7 av att M och hans vänner typ hade disco??? (eller av att de klev upp å gick på toaletten, men de låter ju typ lika mycket). 
(Jag börjar 7.30 nu på sommarlovet) Vid kvart över 7 kommer E in i mitt rum. ''Elin du måste göra frukost, pojkarna är vakna...'' 
''Men jag är inte vaken''
''hahaha Elin!!!!!! ......har du en tröja på dig?''
''ne''
''varför inte? byxor?'' 
''nej'' 
''men.... elin!!!'' 
''nej E men de e varmt! Kan du gå ut så jag kan få klä på mig??''
''hihih kan jag få stanna här inne??''
 
den ungen!! <33 När jag går upp å fixar frukost så roppar hon på pojkarna att det är frukost sisådär 10 gånger men de var ju inte intresserade, de ville ligga på rummet å prata och spela på ipaden... Det är bara lilla E som är taggad för frullen och använde pojkarna som ett bra argument för att få mig att kliva upp tidigare....

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Daniella 🌙

hur länge till ska du stanna? :)

Svar: Stannar en vecka till sen är det resa i 16 dagar sen är jag tillbaka här en helg!
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-07-15 @ 17:06:10
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!